pondělí 16. května 2016

Zahradník...
...aby se člověk mohl stát zahradníkem musí mít nejenom svou zahradu, ale měl by mít taky zahradnické kalhoty :-))
Ale vážně...Už rok zahradnické kalhoty sháním...chtěla jsem si koupit třeba i obyčejné montérky, ale nevěřili by jste, jaký je to problém sehnat velikost 34.
Navštívila jsme několik prodejen, ale nikde nic...Na internetu samozřejmě seženete nádherné holčičí kalhoty na zahradu, ale ta cena... A tak jsem vybrala zlatý střed a díky ochotným prodavačkám, které měsíc sháněly kalhoty 34 po republice, je konečně mám. Nejsou sice tak nádherné jako z obchůdku „Anglická sezóna“, ale už jsem si k nim vytvořila vztah, jsou moje a mám je ráda.
Tak hurá do zahrady a už kopu jako krtek...

...mají spoustu kapes vpředu i vzadu, mají zpevnění na kolenou, krásnou kytičkovou vsadku na nohavici...

...nohavice jsou dole na suchý zip, což je super, protože i když jsou kalhoty delší, zip vám nohavice pěkně drží u kotníků a lemy jsou vyztuženy proti nečistotám a vlhkosti...
Kalhoty mají taky několik poutek na zavěšení zahradnického nářadí, takže mám pořád vše potřebné u sebe...no vím, že to může vypadat legračně, ale mám z nich radost, protože můžu v klidu a pohodě pracovat na zahradě bez toho, že by mi lezly záda a byla mi na ně zima nebo bych měla hned promočené kolena atd. Měly taky kapsičku na mobil, ale tu jsem okamžitě sundala, protože nosit mobil po zahradě nechci.
Vkládám zde i něco z úžasné kolekce již zmíněné „Anglické sezóny“:
...překrásné květované...

...áááách...




...to je bomba...tenhle pracovní opasek na nařadí je prostě super...

...překrásné zahradní šaty...

...takhle to má prostě vypadat...

Samozřejmě, že je jedno co má člověk na zahradě na sobě, ale přece jenom...líbí se mi stylové oblečení, které je pohodlné, praktické a které i při zahradničení nezapomíná na ženskost a žena se v něm cítí dobře.
Mějte se☺ a uvidíme se na zahradě! ♥♥



Žádné komentáře:

Okomentovat